اقتصاد

تعامل سازنده میان اتاق ایران و اتاق تعاون، به تحقق اهداف اقتصادی کمک می‌کند

تعامل سازنده میان اتاق ایران و اتاق تعاون، به تحقق اهداف اقتصادی کمک می‌کند

به گزارش برنا، رئیس اتاق ایران در پیامی ضمن تبریک ۱۳ شهریورماه، روز تعاون، تصریح کرد: و تعامل سازنده بین اتاق تعاون و اتاق ایران به عنوان متولیان اقتصاد بخش خصوصی و تعاونی، می‌تواند در توسعه اقتصادی و تحقق اهداف اقتصادی کشور نقش اساسی داشته باشد.

متن پیام رئیس اتاق ایران به مناسبت روز تعاون

وتعاونوا علی آلبر والتقوی

۱۳ شهریورماه روز تعاون، فرصتی است که به تبیین اهمیت و جایگاه تعاون در شکوفایی و توسعه کشور پرداخته شود و از تلاش‌های متولیان امر تعاون به‌ویژه مساعی جمیع همکاران عزیز در اتاق تعاون ایران قدردانی و از نقش مؤثر شرکت‌های تعاونی (تولیدی، توزیعی و مصرف) در رسیدن به اهداف کلان اقتصادی تجلیل نمود.

خوشبختانه همکاری و تعامل سازنده بین اتاق تعاون و اتاق ایران به عنوان متولیان اقتصاد بخش خصوصی و تعاونی در این دوره پررنگ بوده و اطمینان داریم که در سال “جهش تولید با مشارکت مردم” با همکاری و هماهنگی این دو اتاق در کنار توجهات دولت چهاردهم، در توسعه اقتصادی و تحقق اهداف اقتصادی کشور نقش اساسی خواهد داشت.

بی‌شک مردمی‌سازی اقتصاد در سایه توجه اساسی به اقتصاد بخش خصوصی و تعاونی امکان‌پذیر خواهد بود و امید داریم که با همت والای اتاق تعاون و مشارکت مؤثر مدیران شرکت‌ها و اتحادیه‌های تعاونی گام‌های بلندی برای رسیدن به هدف کسب سهم ۲۵ درصدی بخش تعاون از اقتصاد کشور در سال ۱۴۰۳ برداشته شود و اتاق ایران برای تحقق این هدف آمادگی هرگونه همراهی و همکاری را با اتاق تعاون کشور اعلام می‌نماید.

در خاتمه ضمن عرض تبریک، توفیق، عزت و سربلندی همه تلاش گران عرصه تعاون به‌ویژه همکاران عزیز در اتاق تعاون ایران و استان‌ها را از خداوند متعال خواهانم.

انتهای پیام/

منبع: برنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا